Měníme zajeté zvyklosti, na které jste zvyklí.

Prodejní web bez investice do reklam

Věříme, že není potřeba utrácet peníze za reklamy. Stačí vytvořit uživatelsky přívětivý web
a do něj zakomponovat odpovědi na nejčastější otázky vašich klientů. Podobnou
myšlenkou se řídí i miliardový e-shop Alza. Něco na tom bude nebo ne?

Případová studie

kluziste.com

Cíl webového projektu

Uživatelsky přívětivý web zaměřený na investory. Díky zodpovězení klíčových otázek generují poptávkové formuláře desítky klíčových poptávek za měsíc.

Zvládli jsme za 365 dní

Interaktivní mapa kluzišť, 42+ stránek s referencemi, aktuální počasí v dané lokalitě, multijazyčnost webu (cz, en), hodnocení kluzišť, poptávkové formuláře.

Výsledky a prodejní čísla

Po spuštění poptávkových formulářů jsme během měsíců listopad 2018 - březen 2019 získali 30 relevantních poptávek na kluziště. A to bez jediné reklamy do propagace.

Jak proběhne naše spolupráce

  • 1

    Úvodní
    setkání

    Nejprve se osobně poznáme a zjistíme vaše reálné potřeby a požadavky. Domluvíme se na vyplnění marketingového rentgenu.

  • 2

    Marketingový
    rentgen

    Pomocí vstupní analýzy (cca 17 personalizovaných psychologických otázek) se dozvíme, kdo jste, co děláte a zjistíme váš aktuální stav.

  • 3

    Vývoj
    webu

    Ze získaných dat tvoříme prodejní web nebo e-shop. Paralelně navrhujeme grafiku a textový obsah. Vymýšlíme marketing.

  • 4

    Outsourcing
    marketingu

    Prohlubujeme důvěru a postupně využíváme dalších našich 92+ mikroslužeb. Stáváme se prostředníkem mezi vámi a online světem.

kluziste.com máme zmáknuté, teď je řada na vás.

Ruku na srdce. Nakupujete rádi na uživatelsky přívětivém webu, kde dostanete odpovědi na všechny vaše klíčové otázky? My také.

Tak potom si dejme schůzku