Sepíšeme textový obsah
Copywriting
Práce copywritera je především o textech. Ty nakonec rozhodují o tom, jestli u vás zákazníci nakoupí nebo ne. Musí proto nejen vystihovat podstatu věci, ale být také svým způsobem jedinečné a hodit se k identitě vaší firmy nebo projektu. Proto tvoříme texty na míru.
Věnujeme se webovému copywritingu, kdy ke grafickému obsahu doplňujeme ty správné věty. Taky popisujeme produkty, vytváříme články na blogy na různá témata nebo jen osvěžujeme staré texty. Umíme vybrat ty správná slova a podívat se na projekt z nové perspektivy.
Dokážeme rozeznat přednosti každého klienta a získat potřebné informace k tvorbě obsahu. Při psaní máme na paměti kdo je cílová skupina daného textu a myslíme na používání klíčových slov.
IT
Věnujeme se tématům ze světa informačních technologií a přeložíme neznámé pojmy do “lidštiny”.
Cestování
Vděčné téma, které nikdy neomrzí.
Nápoje
A nemyslíme jenom ty alkoholické. Dáme vám třeba zajímavé recepty nebo poradíme s pitným režimem.
Zdravověda
Vše na téma zdraví a výživy.
Móda
Milujeme nové značky a informujeme o tom, co se děje na módním poli.
Kultura
Divadlo, hudba a umění. Máme tipy na kulturní akce, které stojí za to.
Spodní prádlo
Většinou není na první pohled vidět, ale cítíme se díky němu pohodlně. Poradíme s výběrem a představíme módní značky.
CBD (konopí)
Píšeme o výrobcích z konopí, ale i o jeho užívání.
Neziskovky
Rádi přispějeme k propagaci neziskových organizací z různých odvětví.
Jídlo
Téma, co se rozplývá na jazyku. Když vaši čtenáři nemůžou rovnou ochutnat, můžou si o jídle alespoň něco přečíst.
Politika
Sledujeme českou i zahraniční politiku a píšeme články o aktuálním dění v souvislostech.
Rekreační sport
Populární téma s nekonečnými možnostmi.
Zvířata
Píšeme nejen o roztomilých koťátkách, ale i o ostatních zvířátkách.
Vzdělávání
Vyvrátíme mýtus, že učení je nuda. Napíšeme texty, které budou vzdělávat, ale taky bavit.
Reality
Téma, které je aktuální více než kdy jindy.
Sociální záležitosti
Věnujeme se rodinným záležitostem, životu seniorů, nezaměstnanosti nebo třeba sociálním problémům.
Jak probíhá psaní textového obsahu
-
1
Potkáme se a probereme spolu vaše představy o spolupráci. Domluvíme se na zadání, požadovaném rozsahu a termínu zpracování.
-
2
Abychom všechno zvládli ideálně na první dobrou, připravte se, že vás pořádně vyzpovídáme ohledně všeho, co má v daném textu zaznít. Kdo jsou vaši zákazníci, jaký je váš produkt, jaká je jeho výhoda oproti konkurenci? Zeptáme se na všechno, co nám pomůže naplnit cíl textu.
-
3
Dáme se do práce. Ta většinou začíná analýzou vašich webovek, abychom se nacítili na styl vaší komunikace. Uděláme si podrobnou rešerši a pak teprve začínáme se samotným psaním.
-
4
Odevzdáme vám text nejpozději v den domluveného termínu. Pokud budete chtít něco upravit či dopsat, obratem zapracujeme, abyste byli spokojeni na 100 %.
Marketingový rentgen
Vyplňte náš interaktivní marketingový rentgen. Na základě odpovědí jsme schopni připravit textový obsah na míru vašim potřebám.
Ukázka prací copywriterky
Realizovali jsme projekty z různých oborů. Pokud nějaké téma ještě neznáme, rádi si rozšíříme obzory. Podívejte se na ukázky naší práce.

Ať už jde o popisky produktů, webový copywriting nebo potřebujete chytlavý slogan, dostanete od nás osobitý obsah optimalizovaný pro cílové čtenáře.
Protože jsou v našem týmu odborníci z různých oborů, dokážeme spojit síly a vytěžit z každého projektu to nejlepší. Nejraději s klienty pracujeme dlouhodobě a věnujeme se marketingu jako celku. Díky dlouhodobé spolupráci vás můžeme lépe poznat a snáze tak dosáhneme vašich marketingových cílů.