Nastavení marketingových nástrojů

Pokud máme dosahovat požadovaných marketingových výsledků, tak naše snažení musíme také vhodně vyhodnocovat.

Marketingové nástroje jako Google Analytics, Smartlook nám řeknou, zda jdeme správným směrem, kolik objednávek se např. podařilo vygenerovat, jak se doopravdy chovají zákazníci na webu apod.

Pokud bychom to neudělali a např. spustili kampaň (bez těchto nástrojů), tak můžeme žít v domnění, že to funguje a přitom každý proklik z reklamy je ztrátový.

Nastavíme vám také reklamní nástroje jako Google Ads, Sklik anebo kompletní webovou analytiku včetně nové cookies lišty platné od 1. 1. 2022

Google Tag Manager (GTM)

Pomocí GTM vkládáme do webu ostatní marketingové nástroje a nepotřebujeme k tomu programátory.

Smartlook

Český nástroj pro zaznamenání chování a pohybu vašeho zákazníka na vašem webu s možností přehrání záznamů.

Google Merchant Center

Googlu poskytneme potřebné informace a parametry o vašich produktech na e-shopu.

Google Analytics (GA)

Nástroj pro sledování aktuální i historické návštěvnosti, konverze, prodeje a další.

Hotjar

Zahraniční nástroj poskytující dynamická data o chování uživatelů na vašem webu.

Heureka

Heureka je největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu.

Google Ads

Reklamní služba, díky které oslovíme vaše zákazníky ve vyhledávání a v mapách Googlu.

Google zápis

Jedná se o vaši vizitku ve vyhledávání na Googlu ve spojitosti s název vaší firmy.

Sklik

Reklamní služba, díky které oslovíme zákazníky na nejnavštěvovanějších webech českého internetu.

Firmy.cz

Největší databáze firem na českém internetu s možností propagace služeb a provozoven.

Jak probíhá nastavení
marketingových nástrojů

  • 1

    Potkáme se a probereme spolu vaše představy o spolupráci. Domluvíme se na zadání, požadovaném rozsahu a termínu zpracování.

  • 2

    V tuto chvíli víme, co je váš cíl a kam se chceme společně dostat. Vybereme vhodné marketingové nástroje a nasdílíme k nim přístup.

  • 3

    V případě existujících účtů uděláme nejprve audit v rozsahu 2 hodin (na jeden nástroj) s vyhodnocením dalších kroků.

  • 4

    Vhodně nastavíme jednotlivé nástroje, abychom plynule mohli přejít např. na spuštění reklam nebo plnění marketingové strategie.

Nasdílení přístupů k existujícím marketingovým nástrojům

V přehledném dokumentu si zobrazte všechny známé marketingové nástroje a pro každý nám specificky nasdílejte přístup k náhledu a vyhodnocení dalších kroků.

Nastavení analytiky
$3 600
Poptávka
Nastavení Google Tag Manager
Nastavení Google Analytics
Implementace marketingových nástrojů do webu
Reklamní nástroje
$6 000
Poptávka
Nastavení Google Tag Manager
Nastavení Google ADS
Nastavení Sklik
Implementace marketingových nástrojů do webu
Marketingový
základ
$8 400
Poptávka
Nastavení Google Tag Manager
Nastavení Google Analytics
Nastavení Google Ads
Nastavení Sklik
Implementace marketingových nástrojů do webu
Webová analytika
$9 600
Poptávka
Přenesení služby na vlastní účet
Pročištění kódu stránky od zbytečných tagů
Kontrola nastavení Google Analytics Universal
Vytvoření Google Analytics 4
Vytvoření datové vrstvy
Nastavení eventové analytiky
Vytvoření a nastavení kontejneru Google Tag Manager
Celkové nastavení Google Tag Manager
Nastavení cookies lišty dle podmínek od 1. 1. 2022
Zajištění rozšířených konverzních kódů Google Ads a Seznam Sklik
Implementace marketingových nástrojů do webu

Individuální nastavení
marketingových nástrojů

Nenašli jste u nás naceněný nástroj, který zrovna potřebujete nastavit? V tom případě nám popište vaše představy a rádi připravíme vhodné řešení. Většinou se to týká těchto věcí:
  • Market place (Mall, Alza…)
  • Firmy.cz
  • Google Merchant
  • Heureka
  • Smartsupp
Poptat kalkulaci

Pomocí marketingových nástrojů odhalíme, co můžeme vylepšit např. na produktu a jakou cestou zvýšit konverze. Ukážeme si, jak fungují vstupní stránky kampaní (jaký obsah uživatelé vidí, a jak interagují).

Odhalíme možné nefukční CTA prvky – tlačítka, formuláře, případně problémy se zobrazením na menších přenosných zařízeních, responzivita a použitelnost.

Za pomocí teplotních a scrolovacích map zjistíme, zda lidé konzumují nabízený obsah a zda jej netvoříme jen „do šuplíku“.

Od 1. 1. 2022 vstoupila v platnost novela zákona o elektronické komunikaci 127/2005 Sb.

S novým rokem se tak změnila pravidla pro ukládání cookies. Nově bude potřeba pro uložení a zpracování cookies souhlas uživatele.

My na tuto změnu samozřejmě reagujeme a v rámci webové analytiky vám na libovolné webové řešení implementujeme tuto cookies lištu.

Nepouštějte se do marketingových kampaní, pokud je nedokážete schopně měřit a vyhodnocovat. V takovém případě je to zbytečné vyhazování peněz z okna.

Individuální nastavení marketingových nástrojů