Webová analytika v praxi
Nastavení marketingových nástrojů
Pokud máme dosahovat požadovaných marketingových výsledků, tak naše snažení musíme také vhodně vyhodnocovat.
Marketingové nástroje jako Google Analytics, Smartlook nám řeknou, zda jdeme správným směrem, kolik objednávek se např. podařilo vygenerovat, jak se doopravdy chovají zákazníci na webu apod.
Pokud bychom to neudělali a např. spustili kampaň (bez těchto nástrojů), tak můžeme žít v domnění, že to funguje a přitom každý proklik z reklamy je ztrátový.
Nastavíme vám také reklamní nástroje jako Google Ads, Sklik anebo kompletní webovou analytiku včetně nové cookies lišty platné od 1. 1. 2022
Google Tag Manager (GTM)
Pomocí GTM vkládáme do webu ostatní marketingové nástroje a nepotřebujeme k tomu programátory.
Smartlook
Český nástroj pro zaznamenání chování a pohybu vašeho zákazníka na vašem webu s možností přehrání záznamů.
Google Merchant Center
Googlu poskytneme potřebné informace a parametry o vašich produktech na e-shopu.
Mergado
Cookies lišta
Google Analytics (GA)
Nástroj pro sledování aktuální i historické návštěvnosti, konverze, prodeje a další.
Hotjar
Zahraniční nástroj poskytující dynamická data o chování uživatelů na vašem webu.
Heureka
Heureka je největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu.
Google Data Studio
Heureka je největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu.
Google Ads
Reklamní služba, díky které oslovíme vaše zákazníky ve vyhledávání a v mapách Googlu.
Google zápis
Jedná se o vaši vizitku ve vyhledávání na Googlu ve spojitosti s název vaší firmy.
Google Search Console
PPC Bee
Sklik
Reklamní služba, díky které oslovíme zákazníky na nejnavštěvovanějších webech českého internetu.
Firmy.cz
Největší databáze firem na českém internetu s možností propagace služeb a provozoven.
Youtube studio
Facebook Ads
Jak probíhá nastavení
marketingových nástrojů
-
1
Potkáme se a probereme spolu vaše představy o spolupráci. Domluvíme se na zadání, požadovaném rozsahu a termínu zpracování.
-
2
V tuto chvíli víme, co je váš cíl a kam se chceme společně dostat. Vybereme vhodné marketingové nástroje a nasdílíme k nim přístup.
-
3
V případě existujících účtů uděláme nejprve audit v rozsahu 2 hodin (na jeden nástroj) s vyhodnocením dalších kroků.
-
4
Vhodně nastavíme jednotlivé nástroje, abychom plynule mohli přejít např. na spuštění reklam nebo plnění marketingové strategie.
Nasdílení přístupů k existujícím marketingovým nástrojům
V přehledném dokumentu si zobrazte všechny známé marketingové nástroje a pro každý nám specificky nasdílejte přístup k náhledu a vyhodnocení dalších kroků.
Individuální nastavení
marketingových nástrojů
Nenašli jste u nás naceněný nástroj, který zrovna potřebujete nastavit? V tom případě nám popište vaše představy a rádi připravíme vhodné řešení. Většinou se to týká těchto věcí:

Pomocí marketingových nástrojů odhalíme, co můžeme vylepšit např. na produktu a jakou cestou zvýšit konverze. Ukážeme si, jak fungují vstupní stránky kampaní (jaký obsah uživatelé vidí, a jak interagují).
Odhalíme možné nefukční CTA prvky – tlačítka, formuláře, případně problémy se zobrazením na menších přenosných zařízeních, responzivita a použitelnost.
Za pomocí teplotních a scrolovacích map zjistíme, zda lidé konzumují nabízený obsah a zda jej netvoříme jen „do šuplíku“.
Od 1. 1. 2022 vstoupila v platnost novela zákona o elektronické komunikaci 127/2005 Sb.
S novým rokem se tak změnila pravidla pro ukládání cookies. Nově bude potřeba pro uložení a zpracování cookies souhlas uživatele.
My na tuto změnu samozřejmě reagujeme a v rámci webové analytiky vám na libovolné webové řešení implementujeme tuto cookies lištu.